16-03-2006, 05:39 PM
Med én portal for salget - og en mulighed for at sætte enten en høj start pris - eller en buy it now som indgang - eller en lav minimumspris, så burde der komme mange spændende ure på, det er der jo allerede i de alm køb/salg sider.
Eneste problem bliver at vi jo kan se at mange af urene i køb/salg ligger på i måske ½ eller et helt år - og det ser måske lidt fjollet ud, men det gjorde måske ikke så meget at "auktionen" kunne have en endog meget lang løbetid - og sælger kunne måske få lov at leje lidt med minimums prisen over tiden, så han kunne sænke den lidt efter lidt, hvis ikke der var bid. Lidt i stil med "hvor længe tør du vente inden du slår til"
Leg videre med tankerne
vh John
Eneste problem bliver at vi jo kan se at mange af urene i køb/salg ligger på i måske ½ eller et helt år - og det ser måske lidt fjollet ud, men det gjorde måske ikke så meget at "auktionen" kunne have en endog meget lang løbetid - og sælger kunne måske få lov at leje lidt med minimums prisen over tiden, så han kunne sænke den lidt efter lidt, hvis ikke der var bid. Lidt i stil med "hvor længe tør du vente inden du slår til"
Leg videre med tankerne
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)