28-06-2006, 09:04 PM
De sender uret som et fuldt forsikret $60 gaveur såvidt jeg husker. Nu vil jeg nok tro at det man sparer varierer. Men jeg kan konstatere at mit Artelier XXL står i Hingelbergs vindue til 13.800. Jeg gav 8.500 for mit.[/quote]
Lyder ikke så rart. Vi mangler vel snart bare nogen der reklamerer med hvor meget de sparer ved at få lavet en masse sort arbejde, eller selv tjene pengene sort, eller hvordan men kan have lidt extra penge på en lille hyggelig konto på Cayman islands os.
Jeg ved da alt om at sker masser af steder men det er da ikke smart at reklamere med hvordan man kan svindle så andre må betale mere ved at følge loven og bidrage som tænkt er til samfundet.
Lyder ikke så rart. Vi mangler vel snart bare nogen der reklamerer med hvor meget de sparer ved at få lavet en masse sort arbejde, eller selv tjene pengene sort, eller hvordan men kan have lidt extra penge på en lille hyggelig konto på Cayman islands os.
Jeg ved da alt om at sker masser af steder men det er da ikke smart at reklamere med hvordan man kan svindle så andre må betale mere ved at følge loven og bidrage som tænkt er til samfundet.
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)