tip til high-end remme
Tadsen Skrev:Hvis man bruger lidt tid på nettet, finder man begge formuleringer.
Og i alle de watchtime jeg har, hvori der er reklamer for Patek, er det også med "take care".
Og jeg tror helt ærligt ikke at der gang på gang, villle være fejl i deres reklamer uden at de fik det rettet.
Så kunne det være at de begge bliver brugt ?? Icon_e_confused

M.v.h Kim Tadsen

Tjae - må indrømme, at jeg ikke har chekket nettet. Min påstand er baseret på det magasin som PP sender ud til deres kunder 4 x årligt - det hedder "Patek Philippe The international magazine". Hér har der lige så længe jeg kan huske været en annonce på bagsiden med den ordlyd jeg omtaler.

Sjovt med disse magasiner i øvrigt : I dag kom "Lifetime" ind ad døren. Fotografisk og lay-out mæssigt fuldt på højde med Patek's (måske endda bedre) Men med Omega's magasin følger et ikke underskrevet brev, hvori man bliver bedt om at sende en mail for fortsat at bekræfte at man ønsker bladet tilsendt.

Med Pateks magasin følger et signeret brev underskrevet af Philippe Stern (i faksimile naturligvis) og ikke et ord om, at man ikke længere vil modtage bladet; med mindre man aktivt gør noget...
I det nyeste nummer er der i øvrigt et spændende artikel om den danske fotograf Keld Helmer-Petersen...
Svar

Beskeder i denne tråd
tip til high-end remme - af thomas.b.s - 02-09-2006, 10:07 AM
[Intet emne] - af thomas.b.s - 02-09-2006, 06:58 PM
[Intet emne] - af Peder_phpbb3_import15712 - 02-09-2006, 08:19 PM
[Intet emne] - af Kim T - 02-09-2006, 09:04 PM
[Intet emne] - af Peder_phpbb3_import15712 - 02-09-2006, 10:45 PM
[Intet emne] - af Tik-Tak - 03-09-2006, 11:50 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)