14-09-2006, 01:07 AM
Mit første ur var et Rolex Date S/G med Jubilee-lænke. Aldrig har jeg været så stolt! Mit første Rolex! Og min drøm gik i opfyldelse: At pryde mit håndled med et Rolex.
IWC Ingenieur 3521 i stål blev det næste ur. Et elegant og top-class ur.
En IWC Automatic med 8521 i meget fin stand, en IWC Automatic med 8541 også i meget fin stand - ihh, jeg var i den syvende himmel!!
Omega'er kom til, en Speedmaster og en Constellation 1960'erne.
Et Geneve Universal anno 1940 med dato, måned og månekalender i prima stand: Wildt!
To Bulova Astronaut (stemmegaffelur), en med original stållænke, sgu!
Sidst: Mit kæreste eje p.t.: En spritny Seadweller! Kors, hvor jeg elsker dwelleren!
Hvorfor har jeg købt mine ure? Tjahh, jeg elsker dem, holder af dem, og navnlig frydes ved dem, når jeg har dem i mine hænder og på mit håndled.
Min favorit? I øjeblikket er det Seadwelleren! Den vil jeg gå med resten af mit liv!!
Men det sagde jeg også om min første Rolex Date S/G med Jubilee-lænke, mit første IWC - og alle de andre ure, som jeg har erhvervet mig i tidens løb.
Men man har jo kun to håndled - desværre
)
Jeg elsker alle mine ure - og jeg er glad for, at jeg har købt dem.
Sælge? Ikke på vilkår!
Ure køber man. Sælger dem gør man (jeg) ikke.
Bedste hilsner fra
Stefan Garvig
IWC Ingenieur 3521 i stål blev det næste ur. Et elegant og top-class ur.
En IWC Automatic med 8521 i meget fin stand, en IWC Automatic med 8541 også i meget fin stand - ihh, jeg var i den syvende himmel!!
Omega'er kom til, en Speedmaster og en Constellation 1960'erne.
Et Geneve Universal anno 1940 med dato, måned og månekalender i prima stand: Wildt!
To Bulova Astronaut (stemmegaffelur), en med original stållænke, sgu!
Sidst: Mit kæreste eje p.t.: En spritny Seadweller! Kors, hvor jeg elsker dwelleren!
Hvorfor har jeg købt mine ure? Tjahh, jeg elsker dem, holder af dem, og navnlig frydes ved dem, når jeg har dem i mine hænder og på mit håndled.
Min favorit? I øjeblikket er det Seadwelleren! Den vil jeg gå med resten af mit liv!!
Men det sagde jeg også om min første Rolex Date S/G med Jubilee-lænke, mit første IWC - og alle de andre ure, som jeg har erhvervet mig i tidens løb.
Men man har jo kun to håndled - desværre
Jeg elsker alle mine ure - og jeg er glad for, at jeg har købt dem.
Sælge? Ikke på vilkår!
Ure køber man. Sælger dem gør man (jeg) ikke.
Bedste hilsner fra
Stefan Garvig

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)