23-09-2006, 10:23 PM
klaus Skrev:det sjove (i mine øjne) er nemlig at omega har et højere status herinde end breitling og har endda dets egen rubrik (har sikkert oz noget at gøre med at omega er mere udbredt end breitling). værkerne er stortset de samme og resten er vel bare smag og behag. alligevel dukker der altid de store diskussioner op, når breitling blir nævnt og det har jeg selvfølgelig selv lidt skyld i, da jeg selv er meget til breitling.
Der ikke noget i vejen for at ETA værker som basis kan opnå COSC - og de laves i versioner som COSC certificeres - og ud over at de laves i
Citat:luxusversioner, som har masser af kvalitet i sig selv, så bliver de forbedret på mange forskellige måder af brugerne (ex 7750 osv), men nye slibninger - andre enkelt dele osv.
ETA er generelt udtryk for gennemarbejdede værer af god kvalitet - det er en eabuche fabrik med historie der vil noget. Det er klart at PF og andre kan bygge værker af endnu mere spændende kvalitet - horologisk interesante - men ETA er ikke i sig selv noget som helst tegn på at uret ikke har holdbarhed og kvalitet.
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)