04-11-2006, 01:08 PM
peter Skrev:HejFlot og givet rigtigt, men fortidens resultater er INGEN garanti for fremtidens. Folk der har samlet dyre biler og ægte tæpper så dem over 15 år øge med mange 100% og har de seneste år set bunden gå ret meget ud af det marked.
Nu har jeg samlet på armbåndsure i 15 år der er stort ingen af dem der er faldet i værdi, tværtimod er langt de fleste steget med meget mere end at man kan få på en ratepension.
MVH Peter
Meget afhænger også af den samlede penge rigelighed som jo er øget pænt de seneste 15 år. Får Al Gore (manden der starter sine presentationer lidt sjovt med Good afternoon - I am Al Gore, I used to be the next president of the United States) - ret i at vandet stiger mange meter, eller går et par økonomiske lokomotiver i stå, så bliver fjederdrevne ure måske et af de mindre interesse områder hos mange menesker, og så har vi den med udbud og efterspørgsel.
Sammel gerne fordi vi/i elsker urene, sammel gerne fordi i kan se en kortsigtet stigning. Tro også gerne på at det vil holde til i skal ha ratepensionen ud, men tro aldrig der er nogen som helst garanti for det sidste.
HVIS det var så enkelt, med ure, tæpper, biler, sølv osv. så ville man se store investeringsforeninger som gik efter området. Det er og blir en niche som vi elsker, og som KAN vise sig profitabel - men tag det sidste som et frynse gode.
Just my 2 penny
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)