11-11-2006, 11:02 PM
Chronografen har Universals eget værkt mener jeg, men jeg sidder ikke lige hvor jeg har den info. Hvis den ikke er håbløst skadet, så skal den givet sættes i stand, Mølbak eller Krognos er de nærmeste til dig TROR jeg for en sådan opgave, se forsiden i sitet. De er dyr når den virker.
Polarrouter er jo næmest skandinavisk beslægtet. Med hammerauto hører den til de tidligste versioner, den blev er erstattet af micor rotor auto
Den blev lavet i anledning af at SAS som første selskab fløj til USA via "Nordpolen, med mellemlanding i Sønder Strømfjord i 1954 og de efterfølgende år (hov ser nu efterfølgende at det fremgår af det ene link allerede)
Tillykke med urene i alle fald
vh john
Polarrouter er jo næmest skandinavisk beslægtet. Med hammerauto hører den til de tidligste versioner, den blev er erstattet af micor rotor auto
Den blev lavet i anledning af at SAS som første selskab fløj til USA via "Nordpolen, med mellemlanding i Sønder Strømfjord i 1954 og de efterfølgende år (hov ser nu efterfølgende at det fremgår af det ene link allerede)
Tillykke med urene i alle fald
vh john
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)