Kender nogen Ernst Benz ure ?
Hej. Jeg er _blank_ og ny udi det her game der hedder ure, - men jeg har altid interesseret mig for ure og har smugkigget herinde i nogen tid. Jeg har altid troet jeg skulle have et Omega Speedmaster i Apollo 13 udgaven, - helst 'gammelt', - men ellers kunne en ny Speedmaster gøre det Icon_smil... men nu har jeg rørt ved sådan et (endda gammelt) og det er ikke helt lige mig alligevel (det er for pænt). Jeg bruger mest dykkerure (har 3 citizen) og de udmærker sig ved at være 'store' og lidt voldsomme, - så Speedmasteren falmer helt ved siden af. Så har jeg hørt om Ernst Benz.... Chronoscope modellen i 47 mm. det er altså en lækker sag, - den er stor, - 'grov' og alligevel 'fin', - og stinker af 'militær-look' som mange 'reviews' fortæller og selv efter at jeg har rørt ved det, - haft det på armen, - mere end een gang så bliver det formodentligt uret jeg skal ha' inden længe. (Det var der Omega Speedmasteren forsvandt for mit indre øje, - da jeg rørte ved det i virkeligheden Icon_smil ) Jeg interesserer mig ikke synderligt for indmaden, - men jeg ville nu alligevel høre om nogen har kommentarer til dette urvalg ? jeg har læst om værket, - for og imod, og ved faktisk ikke engang om det skal trækkes op... Icon_redface jeg kan heller ikke finde nogen specs omkring selvlysende visere (inspireret af et indlæg her) eller andet, - der findes ikke meget information om Ernst Benz ure synes jeg... og det tiltrækker mig faktisk også lidt. Icon_smil

p.s. jeg har et 48 mm. ur i forvejen, - så størrelsen forskrækker mig ikke.

Kim Igel.
Svar

Beskeder i denne tråd
Kender nogen Ernst Benz ure ? - af kiig - 08-12-2006, 09:54 PM
[Intet emne] - af barker - 09-12-2006, 02:07 PM
[Intet emne] - af barker - 09-12-2006, 02:12 PM
[Intet emne] - af kiig - 09-12-2006, 02:28 PM
[Intet emne] - af mhca - 09-12-2006, 03:02 PM
[Intet emne] - af kiig - 09-12-2006, 09:15 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)