13-12-2006, 08:24 PM
Er nok en af de ældste mærkeligt nok. 56 år - med i ledelsen af Svensk selskab med datterselskaber i 8 lande - så rejser en del - arbejder inden for "branding" af mode og textil.
Ur-interessen kom for ca 8 år siden da jeg mistede et eterna matic 3000 jeg havde arvet og var glad for.
Ebay frem, og lede lede - og inden det specielle helt magen til ur dukkede op, havde jeg købt en del ret almindelige ure fra 40 og 50'erne, longines, eterna, buren osv.
Så blev det til 40tals kronografer, ikke nødvendigvis dyre også gerne flotte Valjoux 7733 typer, men jo også visse dyrere.
Topforelsket i mit Eterna 1932 chrono i meget flot kasse samt stadigt i Eterna 3000 uanset de ikke er de dyreste.
MEN på det seneste Zenith, deluca og rainbow typer samt omega constellations.
Har alle ure i pengeskab helt tæt på, henter hver uge et par stykker ud, så jeg skifter meget ur.
Har også et par store knæge som gerne kommer forbi og låner lidt
hv John
Ur-interessen kom for ca 8 år siden da jeg mistede et eterna matic 3000 jeg havde arvet og var glad for.
Ebay frem, og lede lede - og inden det specielle helt magen til ur dukkede op, havde jeg købt en del ret almindelige ure fra 40 og 50'erne, longines, eterna, buren osv.
Så blev det til 40tals kronografer, ikke nødvendigvis dyre også gerne flotte Valjoux 7733 typer, men jo også visse dyrere.
Topforelsket i mit Eterna 1932 chrono i meget flot kasse samt stadigt i Eterna 3000 uanset de ikke er de dyreste.
MEN på det seneste Zenith, deluca og rainbow typer samt omega constellations.
Har alle ure i pengeskab helt tæt på, henter hver uge et par stykker ud, så jeg skifter meget ur.
Har også et par store knæge som gerne kommer forbi og låner lidt
hv John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)