22-12-2006, 03:30 PM
Jeg ved godt at det er et anderledes design, og at det var til polo spillere, men altså reverso modellerne, har jo haft 75 års jubilæum, så jeg ville placere dem som dress. -De er jo blevet klassikere, og er ikke så futuristiske længere. Nogle reverso'er er også meget sporty!
Cartier tank, ville jeg måske også sætte i dress, eller måske kunne man oprette en kategori; smykkeure? Der kunne Bvlgari, Audemars Piguet's Ladies' collection osv.
Designer ure, der ville jeg sætte ure som Alain Silberstein, nogle Rado'er o.a. i den dur.
Ellers er jeg rimelig enig med dig, Baun. Både beskrivelse og fordeling.
Måske skulle man lige tilføje, til tool-watches: Ure designet til et, oftest, professionelt formål der stiller større krav, end normale ure kan klares. <-Rolex Milgauss er et godt eksempel.
Cartier tank, ville jeg måske også sætte i dress, eller måske kunne man oprette en kategori; smykkeure? Der kunne Bvlgari, Audemars Piguet's Ladies' collection osv.
Designer ure, der ville jeg sætte ure som Alain Silberstein, nogle Rado'er o.a. i den dur.
Ellers er jeg rimelig enig med dig, Baun. Både beskrivelse og fordeling.
Måske skulle man lige tilføje, til tool-watches: Ure designet til et, oftest, professionelt formål der stiller større krav, end normale ure kan klares. <-Rolex Milgauss er et godt eksempel.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)