02-01-2007, 01:35 PM
nu er det jo ikke ofte at jeg er uenig med Mads, men jeg vil gerne tilføje at når man køber Omega (og Rolex og Breitling og ...) så betaler man selvfølgelig for image og "brand status".... der er jo kun kunderne til at betale James Bond effekt og de andre dyre navne der kædes sammen med branded.
Så jeg tror at man kan få lidt mere ur for pengene ved at købe: Oris, Fortis, Certina, Tissot og Eterne. Men det kommer også an på hvordan man definerer "ur for pengene"! For mig tæller image, prestige og ikke mindst historie - og tager man disse faktorer med, Ja så får man mest ur for pengene i Omega - der får man masser af kvalitet - men også de andre "værdier" for pengene i en grad som ingen andre brand giver - til de samme penge.
vh Baun
Så jeg tror at man kan få lidt mere ur for pengene ved at købe: Oris, Fortis, Certina, Tissot og Eterne. Men det kommer også an på hvordan man definerer "ur for pengene"! For mig tæller image, prestige og ikke mindst historie - og tager man disse faktorer med, Ja så får man mest ur for pengene i Omega - der får man masser af kvalitet - men også de andre "værdier" for pengene i en grad som ingen andre brand giver - til de samme penge.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)