29-01-2007, 08:26 PM
Med ærlige menesker går det normalt godt, men der er jo ingen garantier for det ikke KAN gå som du beskriver, og Paris er nem at komme til, og ganske hyggelig - så jeg ville gå på nettet og finde en billig tur til Paris Fredag morgen til Søndag - når det nu er så forholdsvis dyre ure, og så bytte når du også kan se personligt hvad du får igen.
Sterling har ned til 350 kr hver vej, og Air France 1321 for en afgang f.eks om morgenen og hjem søndag og samme pris hvis du vil frem og tilbage samme dag kan findes med Air france og SAS - jeg tror du kan lave den for omkring 1000 - 1400 kr med lidt søgning og jeg synes det er den sikkerhed værd, og rart at se uret i virkeligheden
vh John
Sterling har ned til 350 kr hver vej, og Air France 1321 for en afgang f.eks om morgenen og hjem søndag og samme pris hvis du vil frem og tilbage samme dag kan findes med Air france og SAS - jeg tror du kan lave den for omkring 1000 - 1400 kr med lidt søgning og jeg synes det er den sikkerhed værd, og rart at se uret i virkeligheden
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)