23-09-2007, 12:58 PM
Åbent Hus for Omega Tosser og interesserede.
Lørdag den 6. Oktober 2007 er der åbent hus i Nyborg.
Anledningen er kort sagt:
Alle som enten gider se på Omegaer, vise Omegaer eller bare snakke om Omegaer er velkomne. Jo flere der medbringer Omegaer jo bedre. Det er et åbent arrangement – ALLE er velkomne.
Huset er åbent fra kl. 15.00 – og vi lukker ikke ned før de sidste har fået snakket færdig.
Der vil være kaffe på kanden fra kl. 15.00
Der vil være noget at spise kl. 18.00
Der vil være kaffe fra 21.00 tiden
Der vil være Øl og vand og BIB vin
Der vil være en bøtte man putter 100,00 kr i inden man går.
Maden vil være pizza eller lignende med mindre et par friske fyre melder, at de vil stå for den del.
Du tilmelder dig ved at sende en mail til <!-- e --><a href="mailto:baunc@post11.tele.dk">baunc@post11.tele.dk</a><!-- e --> og siger hvornår du kommer. Så melder jeg tilbage med min adresse. Tilmelding inden den 1. Oktober vil være høfligt.
Arrangementet gennemfører hvis vi er mere end 5 – og der er plads til ca. 20
Vh Baun
Lørdag den 6. Oktober 2007 er der åbent hus i Nyborg.
Anledningen er kort sagt:
- Omegatosserne trænger til at mødes
Min kone er på kursus – jeg har huset for mig selv
Peter Halse har givet mig diverse rekvisitter, så jeg nu skal have pyntet min Omega udstilling
Alle som enten gider se på Omegaer, vise Omegaer eller bare snakke om Omegaer er velkomne. Jo flere der medbringer Omegaer jo bedre. Det er et åbent arrangement – ALLE er velkomne.
Huset er åbent fra kl. 15.00 – og vi lukker ikke ned før de sidste har fået snakket færdig.
Der vil være kaffe på kanden fra kl. 15.00
Der vil være noget at spise kl. 18.00
Der vil være kaffe fra 21.00 tiden
Der vil være Øl og vand og BIB vin
Der vil være en bøtte man putter 100,00 kr i inden man går.
Maden vil være pizza eller lignende med mindre et par friske fyre melder, at de vil stå for den del.
Du tilmelder dig ved at sende en mail til <!-- e --><a href="mailto:baunc@post11.tele.dk">baunc@post11.tele.dk</a><!-- e --> og siger hvornår du kommer. Så melder jeg tilbage med min adresse. Tilmelding inden den 1. Oktober vil være høfligt.
Arrangementet gennemfører hvis vi er mere end 5 – og der er plads til ca. 20
Vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)