30-09-2007, 05:34 PM
Morgan Jones Skrev:Baun Skrev:Du handler jo også med et fåtal sammenlignet med AD....
Hvad synes du det siger om os mennesker?
vh Baun
Helt sikkert. Men mine kolleger har samme opfattelse.
Det siger om kunderne, at hvor de tidligere vill "nurses" af en fin fin herre i en fin fin butik, vil de hellere have den samme vare til en lavere pris.
M
Tiden er løbet fra det med at bruge sin tid på med fine negle at vende prisskilte nedad. Fuldstændigt - ingen er glade for den slags idag vil jeg påstå. Naturligvis smager kaviar ikke så godt som det koster kan man sige, så pris og luxusfornemmelse hænger da sammen - og for min skyld kan tingene godt koste det de gør hos de der ADer - bare de ikke var så hemmelighedsfulde med prisen - det virker latterligt på mig.
I ur-artiklen i Jyllands Posten Erhverv Lørdag fremgik det i øvrigt tydeligt at alle de store ADer oplever kæmpe fremgang og at det ikke længere bare er folk omkring de 40-50 i jakkesæt (selv 57 og nogen gange jakkesæt andre gange morgenhår som Morgan kaldte det) som køber deres dyre ure - men derimod i højere og højere grad også masser af unge i tyverne, og sågar unge på SU som køber og indgår betalingsaftaler over længere tid (det hed vist afbetaling tidligere, men nu bruger de ordet "betalingsaftaler"
Deraf skulle gerne følge, at de også i butiksformen levede op til de forventninger disse unge naturligvis stiller.
Min oplevelse med Grey market her på sitet specielt, er i øvrigt at man får en service langt over hvad man ellers kan regne med i de fleste butikker Hurra for det - og hurra for de butikker som ser lyset
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)