30-09-2007, 09:16 PM
Tik-Tak Skrev:Mht påklædning, så har de fleste urmagere sikkert fundet ud af, at murersvenden i det beskidte arbejdstøj IKKE kan bruge sine sorte penge på en BMW M3 hos Jan Nygaard - så hvis ikke de tager ham alvorligt, så har de ikke fattet ret meget......
Første gang jeg kiggede på ur hos Klarlund kom jeg ind i arbejdstøj(tømrer) og fik en rigtig god behandling af ham den ældre med cykelstyret på læben.(husker ikke længere hans navn)
Han tog sig rigtig god tid til at forklare og vise mig ure. På trods af lidt nusset tøj og vindblæste hår bad han mig prøve de ure han tog frem.
Da jeg efterfølgende kom igen for at købe uret spurgte jeg efter sælgeren fra første kig for at handle med lige netop ham.
Jeg spurgte i øvrigt til ure omkring 10-15, men ente med at købe et til 20.
Sjovt nok ville de give større rabat hvis jeg betalte kontant end hvis jeg tog den på kortet. Så jeg måtte i banken efter kontanter.
Efterfølgende har jeg været derinde et par gange for at få rettet div. småting på uret både i shorts, jeans og arbejdstøj. Og når det ikke er "min" sælger der tager imod synes jeg de opføre sig som nogen arrogante fjolser.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)