06-01-2008, 06:27 PM
Godaften hele bundtet.
Jeg er 47, arbejder med IT på 24'ende år. Gift, 3 døtre (der kan godt gå lidt østrogen-helvede i det engang imellem...).
Startede for 8 år siden med at købe et Omega Seamaster Pro 200 (i quartz) hos Woolhead.
Det synes jeg dengang var superfedt (er stadig sjovt - men jo ikke just noget "rigtigt" ur - men skal være der i samlingen).
Så købte jeg 12 ure på en auktion, allesammen af suspekt karakter - men alle mekaniske. Der blev jeg grebet af det.
Fandt dog hurtigt ud af at Omega var mit mærke, så det er det jeg nu holder mig til.
Går med alle min ure.
Pt. i samlingen:
Seamaster Pro 200
Speedmaster Pro - 321 fra 67 (Buzz's ur)
Memomatic cal 980
2 vintage semaster - manuelle
2 vintage sematser - automatic
Et lækkert seamaster 120 fra 67
2 constallations - f300
Geneve Dynamic
LED cal 1615
Sensorquartz Okapi - cal 1640
På ønskelisten (når der er penge til det)
Flightmaster, den første cal
Speedsonic'en
Marine Megaquartz
Seamaster Pro 300
Chronostop
Tja - det var vist det hele.
hilsen d.loncar
Jeg er 47, arbejder med IT på 24'ende år. Gift, 3 døtre (der kan godt gå lidt østrogen-helvede i det engang imellem...).
Startede for 8 år siden med at købe et Omega Seamaster Pro 200 (i quartz) hos Woolhead.
Det synes jeg dengang var superfedt (er stadig sjovt - men jo ikke just noget "rigtigt" ur - men skal være der i samlingen).
Så købte jeg 12 ure på en auktion, allesammen af suspekt karakter - men alle mekaniske. Der blev jeg grebet af det.
Fandt dog hurtigt ud af at Omega var mit mærke, så det er det jeg nu holder mig til.
Går med alle min ure.
Pt. i samlingen:
Seamaster Pro 200
Speedmaster Pro - 321 fra 67 (Buzz's ur)
Memomatic cal 980
2 vintage semaster - manuelle
2 vintage sematser - automatic
Et lækkert seamaster 120 fra 67
2 constallations - f300
Geneve Dynamic
LED cal 1615
Sensorquartz Okapi - cal 1640
På ønskelisten (når der er penge til det)
Flightmaster, den første cal
Speedsonic'en
Marine Megaquartz
Seamaster Pro 300
Chronostop
Tja - det var vist det hele.
hilsen d.loncar

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)