13-01-2008, 01:10 PM
Arrangementet i Horsens ligger i juni (eller plejer), så lad os se om Bjarne, Peter, ect. endnu engang tager initiativ til et træf. Der plejer også at være noget i Kbh. Benny aka Speedy har før være forgangsmand til et meget hyggeligt træf. Men der er ikke samme tradition for et arrangement som i horsens.
Jeg kan kun, som Baun, opfordre alle til at tage ALT med hvad de har liggende. Hvad er et ur-træf uden ure? Desuden er det ikke nødvendigt at have et fint dyrt ur for at deltage. Personligt vil jeg hellere se noget knap så værdifuldt, man ikke ser hver dag, frem for et sprit nyt Omega, Rolex, osv. Dem kan man jo til enhver tid se hos den lokale AD.
/Mads
Jeg kan kun, som Baun, opfordre alle til at tage ALT med hvad de har liggende. Hvad er et ur-træf uden ure? Desuden er det ikke nødvendigt at have et fint dyrt ur for at deltage. Personligt vil jeg hellere se noget knap så værdifuldt, man ikke ser hver dag, frem for et sprit nyt Omega, Rolex, osv. Dem kan man jo til enhver tid se hos den lokale AD.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)