13-01-2008, 06:16 PM
For min skyld behøver det ikke være et stort forkromet arrangemt med masser af aktiviteter og fin mad. Faktisk syntes jeg at det er det sociale aspekt der er det vigtigste, og det at se andres ure og få en snak der er vigtigst. Møde de personer man skriver med herinde. Det der trækker mig med. Prisen er ikke så afgørende hvis ellers bespisningen matcher prisen
Som det er nævnt tror jeg at den bedste løsning er, at være samme sted hele tiden. Dermed kan man lave "udstilling" uden at frygte for samlingen.
Vi har flere gange uofficielt været nogen samlet over lidt mad og hygge. Jeg syntes aftenen er gået hurtigt uden der desideret har været noget program. så det behøver ikke være så svært at stable noget på benene.
/Mads
Som det er nævnt tror jeg at den bedste løsning er, at være samme sted hele tiden. Dermed kan man lave "udstilling" uden at frygte for samlingen.
Vi har flere gange uofficielt været nogen samlet over lidt mad og hygge. Jeg syntes aftenen er gået hurtigt uden der desideret har været noget program. så det behøver ikke være så svært at stable noget på benene.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)