22-01-2008, 12:00 AM
Det har du også ret i, men faktisk har jeg mailet billede til Zenith (nu har jeg jo ikke serie nummeret her da de er i box) og de bekræftede at de blev lavet med begge bezels, men jeg ser da også mest hos flyback i den "ens farvede version"
Jeg har ikke lagt så meget i det for den er købt som et af de ure der får gnske megen tid på armen og - anyway - jeg kan faktisk bedre lide det bezel end deLucaes - så mod mine principper - ville jeg ikke ha skiftet det selv hvis Zenith ikke havde svaret at det var OK
Jeg er dog ikke 100% sikker på deres svar faktisk - selv om de svarede på baggrund af urets original papirer og numre - så what ever
vh
Jeg har ikke lagt så meget i det for den er købt som et af de ure der får gnske megen tid på armen og - anyway - jeg kan faktisk bedre lide det bezel end deLucaes - så mod mine principper - ville jeg ikke ha skiftet det selv hvis Zenith ikke havde svaret at det var OK
Jeg er dog ikke 100% sikker på deres svar faktisk - selv om de svarede på baggrund af urets original papirer og numre - så what ever
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)