31-03-2013, 12:05 AM
Stensbjerg Skrev:Uden at kende tallet er jeg ret sikker på at selv på en salgs side som vintageure er netop vintage ure i pænt undertal,
jeg kigger på de sidste 40 sat til salg hver dag og her er det altså ikke vintage der dukker mest af op fra dag til dag.
Ja, det har du nok ret i - vintage er dog mange ting og jeg siger heller ikke, at ure som f.eks. Omega Constellation fra 1960´erne i særlig høj grad er påvirket. Derimod tror jeg, at det som jeg kalder "neo-vintage" som f.eks. Omega dykkerure fra 1970´erne og måske først i 1980´erne vil blive påvirket .......... spørgsmålet er så blot i hvor høj grad. Om det er meget eller lidt, er nok lidt af en trossag, indtil vi ser det bevist.
Stensbjerg Skrev:Det er da cool nok at vi ikke er enige Peter,men nu er vi da i det mindste blevet enige om at vi ikke er det.
Ha ha ha ............... well !! Det er da en begyndelse !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)