27-01-2008, 11:39 AM
Jeg venter desværre stadig på at det tyske skive/viser-firma får fingeren ud og får lavet mine dele. Det har så taget 8 mdr. og 5-10 rykkere nu. Elendig service og absolut ikke anbefalelsesværdigt 
Men projektet er ikke dødt endnu. Og ja Christian det er et VC værk. Helt præcis VC cal. 1120 baseret på JLC cal. 920. Samme værk iøvrigt som der findes i første generation Royal Oak, Nautilus og VC 222. Altså de tre ure jeg postede billede af i en anden tråd. I dag har AP overtaget rettighederne og produktionen af værket. Det findes pt. i RO Jumbo samt som "motor" i alle AP´s perpetual calendars. Kender man mig ret er det værk jo det eneste naturlige valg til sådan et projekt-ur
Det bliver ikke finere og med bedre historie. Så vidt jeg ved det eneste værk både AP, VC og PP alle har brugt.
John GP cal. 3100 er ok, men dog slet ikke på højde med dette cal.
/Mads
Men projektet er ikke dødt endnu. Og ja Christian det er et VC værk. Helt præcis VC cal. 1120 baseret på JLC cal. 920. Samme værk iøvrigt som der findes i første generation Royal Oak, Nautilus og VC 222. Altså de tre ure jeg postede billede af i en anden tråd. I dag har AP overtaget rettighederne og produktionen af værket. Det findes pt. i RO Jumbo samt som "motor" i alle AP´s perpetual calendars. Kender man mig ret er det værk jo det eneste naturlige valg til sådan et projekt-ur
John GP cal. 3100 er ok, men dog slet ikke på højde med dette cal.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)