27-01-2008, 03:56 PM
Speedy Skrev:Mener den stod til ca. 7500 DKK. Syntes egentlig ikke det er så galt for sådan et lækkert ur. Har ikke kunnet finde et magen til, hverken på chrono24 eller ebay. Du har ret i at det kan være en redail, kiggede ikke så meget på det da der lige var røget et Omega guld over disken!Nej det ligger jo helt fint inden for det den skal koste. Hvis det så er en butik der ser OK ud så der måske er en garanti, og den måske tilmed er nyserviceret - og remmen ser jo direkte LÆKKER ud - så får man da for de der 7500 kr langt mere ur end man kan købe sig til i et nyt ur til det dobbelte efter min mening.
Du skulle måske overveje at skrive til ham og tilbyde ham 6.500 raske danske kroner hvis han lige vil sende det til dig - forudsat der ligger en kolonnehjuls maskine i den og det gør der med 99% sikkerhed (schaltrad vil han sikkert kalde det)
Hvis det så var en excelsior park der lå i, og det er der mulighed for, så var det en rigtig god handel re-dial eller ej, og hvis du ikke kunne li den, og det var excelsior park som er i (kan du jo spørge om), så kunne du bare komme herud med den og veksle den til de der 6.500)
(om sådan en Budapester er til at handle med ved jeg jo ikke, du har garanteret prøvet med den lækre guld Omega
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)