04-02-2008, 09:56 PM
Den øverste ville jeg holde mig langt fra. Harrriss skiven og mangler tre tænder i optrækshjul - Den der med sjældne medaljer fra Paris udstillingen = et af de sædvanlige med medaljer fra Paris udstillingen (helt almindeligt i tiden fra Omega og ex Zenith) Omega er der købere til, den burde ikke komme meget højere men - lad mig gætte 200 - 220 Euro mærkeligt nok
Den nederste link fra Webauktion24 er langt bedre - først og fremmest virker emalje skiven jo helt OK og uret er fagmæssigt sat istand og oppoleret. Værket er et forholdsvis standard værk fra tiden, men jo fra Omega.
I mine øjne langt mere value for money end den øverste. Men mon ikke den slutter omkring 3-500 €
Lommeure har ikke den helt store tiltrækning så de fåes rimeligt ofte - men køb aldrig et som ikke er i rigtig god stand - helt uden harriss (revner) af ngen art i skiven - uden buler af nogen art, og gerne som her med nysmurt maskine
vh
Den nederste link fra Webauktion24 er langt bedre - først og fremmest virker emalje skiven jo helt OK og uret er fagmæssigt sat istand og oppoleret. Værket er et forholdsvis standard værk fra tiden, men jo fra Omega.
I mine øjne langt mere value for money end den øverste. Men mon ikke den slutter omkring 3-500 €
Lommeure har ikke den helt store tiltrækning så de fåes rimeligt ofte - men køb aldrig et som ikke er i rigtig god stand - helt uden harriss (revner) af ngen art i skiven - uden buler af nogen art, og gerne som her med nysmurt maskine
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)