05-02-2008, 11:02 AM
Ja, jeg vil ikke kalde mig "ur-nørd" - havde i mange år ikke den store interesse - og gik i lange perioder ikke med ur. Fik et "almindeligt" Seiko Quartz i 30 år føsdelsdagsgave - og da det efter 18 år var tjenlig til udskiftning (hold kæft hvor tiden går!) - og da vi samtidgigt skulle en tur til USA i oktober 2007 kiggede jeg mig om efter en afløser - først Seiko - men de FEDE Seiko sælges ikke i DK - så det blev et Omega Seamaster 2254.5000 (den sorte!)
Efterfølgende fandt jeg så et japansk firma der sælger "home market" Seiko til tørstende udlændinge - og her har jeg så skaffet mig et sort Seiko 200M ...
Jeg vil ikke kalde mig samler, men jeg kan godt lide "mekanikken" og når jeg får sparet sammen/vinder i Lotto/ får penge tilbage i skat er ønskesedelen lang - toppet af et Rolex SeaDweller....
Jeg er 48 år bor i Svendborg på Sy'fyn og er maskinmester - arbejder som Area Sales Manager ved C.C. Jensen med ansvar for det tyske marked!
Mvh
John
Efterfølgende fandt jeg så et japansk firma der sælger "home market" Seiko til tørstende udlændinge - og her har jeg så skaffet mig et sort Seiko 200M ...
Jeg vil ikke kalde mig samler, men jeg kan godt lide "mekanikken" og når jeg får sparet sammen/vinder i Lotto/ får penge tilbage i skat er ønskesedelen lang - toppet af et Rolex SeaDweller....
Jeg er 48 år bor i Svendborg på Sy'fyn og er maskinmester - arbejder som Area Sales Manager ved C.C. Jensen med ansvar for det tyske marked!
Mvh
John
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" 
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)