16-07-2012, 08:37 AM
Jeg køber med en kombination af hjerte og hjerne. Jeg har en forkærlighed for Rolex og køber man fornuftigt taber man ikke penge. Jeg køber dog også andre mærker, men kun hvis jeg kan se at jeg kan holde mine penge hjemme. Jeg har det ligesom Thor - Jeg vil hellere sætte mine sparepenge i nogen ure og ha fornøjelse og glæde af dem hver dag, end bare ha dem stående i banken. Det er SIMPELTHEN for kedeligt.
Jeg har ligeledes et max beløb jeg vil ha stående i ure og skifter jævnligt ud for at frigive kapital til at prøve lidt nyt. Har PT 3 ure der aldrig sælges, med mindre familien skulle komm i økonomisk stormvejr eller krise...
Jeg har indtil videre kun tabt penge på et Linde Werdelin ur, ellers har jeg holdt mine penge hjemme....
Jeg har ligeledes et max beløb jeg vil ha stående i ure og skifter jævnligt ud for at frigive kapital til at prøve lidt nyt. Har PT 3 ure der aldrig sælges, med mindre familien skulle komm i økonomisk stormvejr eller krise...
Jeg har indtil videre kun tabt penge på et Linde Werdelin ur, ellers har jeg holdt mine penge hjemme....
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)