Historie
HenrikSMøller Skrev:I dag hos min tøjhandler overhørte jeg en samtale, hvor en person fortalte om en oplevelse en af hans bekendte havde haft i et sydeuropæisk land, kort fortalt så havde den bekendte gjort "en god handel", hos en gadesælger havde han købt et Breitling(det var det ord, der fangede min opmærksomhed) ur, han var godt klar over det var en kopi.

Men da han så fløj hjem var uret gået i stykker pga. trykforskellen og det fik mig til at tænke, er det overhovedet en mulig risiko?

Men tanke på hvor mange der flyver hver dag, kan alle passagerer jo ikke være i besiddelse af et kvalitetsur, så lyder det ikke mest som en vandrehistorie???

Hmm umiddelbart vil jeg sige at "det er en fis i en hormlygte", det kan godt være vedkommende tror at det er det som har været grunden til at uret er gået i stykker, men det lyder i min verden som en "and". Selv har jeg måde fløget og sprunget faldskærm og så videre, ned mit gamle ur.... et meget billigt Sitizen og der er aldrig sket det mindste overhovedet.
Svar

Beskeder i denne tråd
Historie - af HenrikSMøller - 05-04-2008, 08:29 PM
Re: Historie - af urtossen - 05-04-2008, 08:36 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 05-04-2008, 09:06 PM
[Intet emne] - af urtossen - 05-04-2008, 10:47 PM
[Intet emne] - af johnfyn - 07-04-2008, 08:36 AM
[Intet emne] - af hannover_dk - 07-04-2008, 08:42 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)