09-05-2008, 02:44 AM
Går gennem security ca 4 gange om ugen mindst, med uret på armen, hvis det er alm dress ur med læder, og i håndbagagen hvis det er med stål rem eller, er tungt.
Alt andet er ude af lommerne, for at gøre det hurtigt hvis man bliver bippet og udtaget til random/tilfældigt check - så det er hurtigt for personalet at mærke lommer efter. Gajolæsker og andet sinker i de fald, og går ud over dem bag mig.
Bæltet ligger i håndbagagen, indtil jeg vralter derfra med tasker og gående monterer bælte, finder telefon, briller og kuglepen frem i bevægelser som en cirkusartist kunne leve højt på
vh
Alt andet er ude af lommerne, for at gøre det hurtigt hvis man bliver bippet og udtaget til random/tilfældigt check - så det er hurtigt for personalet at mærke lommer efter. Gajolæsker og andet sinker i de fald, og går ud over dem bag mig.
Bæltet ligger i håndbagagen, indtil jeg vralter derfra med tasker og gående monterer bælte, finder telefon, briller og kuglepen frem i bevægelser som en cirkusartist kunne leve højt på
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)