23-06-2008, 09:57 PM
Man kan vel bare registrere som sælger hos PayPal - og så bede om at få penge ind på sin paypal (email) adresse - den kan de ikke lave meget sjov med - og så ellers ikke kommunikere mere - men erkendt, det er sikkert i 99,468% af alle tilfælde spildt tid
I virkeligheden sker der normalt heller ikke spor ved at give sine bankoplysninger, men svindlere tager det ofte som når vi andre ser en flyder bevæge sig i overfladen.
DER ER BID og så kommer fortsættelsen - gab hvor irriterende
I denne uge har jeg haft et Nigeria brev hvor jeg kunne hjælpe en enke med at få penge ud af landet. Penge modtaget af manden som tak for ... , men andel 2 Mio US$ OG jeg har fået besked om at at det Hollandske Lotto har trukket min mail adresse ud, for at skabe større brug af internettet - og jeg er vinder af ikke mindre end 110.000 € - så det har været en god uge

vh
I virkeligheden sker der normalt heller ikke spor ved at give sine bankoplysninger, men svindlere tager det ofte som når vi andre ser en flyder bevæge sig i overfladen.
DER ER BID og så kommer fortsættelsen - gab hvor irriterende
I denne uge har jeg haft et Nigeria brev hvor jeg kunne hjælpe en enke med at få penge ud af landet. Penge modtaget af manden som tak for ... , men andel 2 Mio US$ OG jeg har fået besked om at at det Hollandske Lotto har trukket min mail adresse ud, for at skabe større brug af internettet - og jeg er vinder af ikke mindre end 110.000 € - så det har været en god uge
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)