05-08-2012, 07:00 PM
Tardini Skrev:Uret behøver ikke have kronograf. Det er kun fordi jeg synes at det ser meget flot ud at der er lidt pynt. Jeg tror helst jeg vil købe uret fra nyt da jeg har en kammeret som kan give mig 35% fra vejledende pris på stort set alle ure. Går ud fra at det dækker kant afskrivningen? Det der deepsea er måske ikke så tosset.Jeg gider bare ikke have et som alle andre, synes meget at rolex ligner hinanden. Men en af de vigtigste ting for mig udover at det skal være flot, er at det holder prisen nogenlunde. Er det kun Rolex der gør det, eller er der nogen af de andre der også er ok på det punkt?Rolex -Breitling are nothing special in the watch world , they both make over a million watches a year on assembly lines . Rolex are in a different class to Brietling . If you really want something different and better in my opinion look at a used IWC - Audimars- JLC-Girard Perregaux . Rolex do keep their prices better than almost anything else , but it is nothing to do with they make better watches . I would suggest you read as much as you can about luxury watches before you buy . And because no one as told you yet i will . Most of Brietling watches have a very ordinary caliber in them and will not be a good investment . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)