06-08-2012, 05:05 PM
KimT Skrev:One thing is for sure he is a new beginner . So tell me what is wrong with giving him an opinion . Its okay to recommend a watch if you tell him all the good things about it . But its not okay to tell him the other side , is that what you are saying ? And the fact that many people on this site are selling the same watches is ok with me . You have said before this is a sales site . And i am not attacking this at all . I am just telling the new user this fact . I am not trying to put suspicion on anybody . Willywilly Skrev:It often makes me wonder why the same people name the same watches again and again . Could it have something to do with they are selling them ?I am just telling the other side of the coin on this site . And sometimes i am the only one who does this . You have your opinions i have mine . People can chose who to believe . Willy
Det virker som om at du ikke har læst tråden.
Trådstarter spørger jo netop selv til Breitling først og fremmest.
Dernæst spørger han til hvilke ure, der holder prisen bedst, hvortil folk (og jeg selv) svarer primært Rolex og Panerai.
Jeg ved godt at du har meget travlt med at fortælle alle at der er finere ure derude, hvilket der selvfølgelig er.
Men igen, så er det jo ikke det trådstarter spørger om![]()
Og at påstå, at folk kun foreslår nogle mærker fordi de vil sælge dem, gider jeg ærlig talt ikke at høre på igen.
Der går ikke en uge uden at der skal mistænkeliggøres nogle, hvilket er ved at være træls og må stoppe.
Jeg undskylder denne afsporing til trådstarterog håber du vender tilbage med resultatet af din "jagt"
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)