02-07-2008, 11:47 PM
Tomcat27 Skrev:well, personligt vill jeg ikke have dårlig samvittighed ved at gå med den rem. Det er jo ikke dig der har skudt elefanten, og den bliver ikke levende af du sletter billederne af remmen.....Så er der jo ingen grund til at have dårlig samvittighed over elefantfødder udhulet til skrældespande og skildpadde skjolde på væggen osv.
Ikke for at lyde som en dyrehader, men det hjælper da ingen at smide den væk eller gemme den under sengen.
Det er der i højeste grad grund til. Artikler lavet af fredede dyr er forkasteligt.
Sælger kan ikke ha lavet den lovligt uden at have certifikat. At han påstår det er nok ikke så usædvanligt.
Jeg er enig i elefanten er død, men det er nok også det nogenlunde eneste jeg kan være enig i.
Det samme gælder faktisk i høj grad hvis man selv importerer øgle skinds remme eller haj skind osv. Det er jo handlen med de artikler som medvirker til at nogen gider dræbe de dyr - tage de planter osv - og bringe dem i udrydningsfare.
MEN jeg ved jo stadigt slet ikke om det faktisk er elefant - så I rest my case - og Tukjær har da absolut ikke gjort noget forkert.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)