07-08-2012, 11:43 PM
Den viste Bremont Diver har jeg det lidt svært med, da den har IMO har for mange detaljer på skiven. Minutmarkeringer med tal i en anden font end dem på kransen virker rodet og hvorfor skal de tal i det hele taget være der. Skiven er både riflet og glat NO GO! Hvis skiven havde været helt glat og mat, hvis der havde været færre prikker på lünetten...osv. Det er lige som om, at designet vil flere ting på en gang, det bevirker, at uret ikke fremstår helt stilsikkert og rent i looket.
Jeg har her tilladt mig at lave en lynhurtig version af, hvordan jeg synes, at Bremont skulle have ladet uret se ud. Det gik meget hurtigt, derfor er det ikke lavet perfekt, men I kan nok se, hvad jeg mener
. Før jeg ville købe uret ville jeg også have nogle passende minutmarkeringer UDEN tal på skiven og vælge nogle enklere visere med knap så meget "svaj" på. Tja, nu ligner den jo næsten et Rolex
Jeg har her tilladt mig at lave en lynhurtig version af, hvordan jeg synes, at Bremont skulle have ladet uret se ud. Det gik meget hurtigt, derfor er det ikke lavet perfekt, men I kan nok se, hvad jeg mener
Casio G-shock
Seiko 5
De bedste hilsner
Lars Slettegaard
Omega Seamaster Diver 300 M
Casio G-shock
Seiko 5

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)