U1 24-7
Kan ikke på stående fod huske normen men mange overholder den i dag,
glasset er til evig debat på U1eren nogen mener det er en ulempe med coat på ydersiden da det kan ridses,
andre mener det er en god ide da det giver høj læsbarhed af uret fra alle vinkler.

Mit er fra 2006 og den havde/har et mærke mindre end et knappenåls hoved i den udvendige coat da jeg købte det som jeg sagtens kan leve med,
jeg kan sige med sikkerhed at coaten tåler virkelig meget nogen har syntes jeg prøvet at få det til at fremstå som om at der nærmest intet skulle til
før der var ridser i coaten,men selvfølgelig kan der komme det i forhold til dem som "kun" er coatet på indersiden,så jeg kan se det fra begge sider
men det er bestemt ingen deal breaker omkring uret for mig.

Jeg har spurgt Sinn hvorfor de har valgt at coate glasset på ydersiden og fik svaret at det var pga den meget høje læsbarhed man opnåede
noget man fandt meget vigtig i et dykker/toolur,det kan man så tror på eller lade være.

Nogle ure har haft en form for pest i coaten men hvad jeg ved af har Sinn taget sig af alle tilfælde uden omkostning for ejeren,
jeg er også blevet fortalt at du kan bede Sinn om at fjerne coaten på ydersiden hvis du har uret til service hos dem uden beregning.

Så man har mange muligheder for at få U1eren som man ønsker Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Beskeder i denne tråd
U1 24-7 - af Stensbjerg - 08-08-2012, 11:45 PM
Re: U1 24-7 - af Stensbjerg - 09-08-2012, 12:41 AM
Re: U1 24-7 - af Stensbjerg - 09-08-2012, 01:05 AM
Re: U1 24-7 - af Peter - 09-08-2012, 04:25 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)