Den velkendte kriblen... Inspiration, ideer & råd efterlyses
Både Mission Earth og Big Ingenieur er ure, jeg finder superfede qua deres størrelse og generelle fremtræden. Førstnævnte er nok umiddelbart mest appellerende pga. prisen, men omvendt kunne det være fedt med et Big Ingenieur, som lige er et "skridt opad", som jeg forstår det… Jeg er dog ikke sikker på, at jeg kan retfærdiggøre en merpris på ca. 25k for mig selv, da jeg ikke er en ”værk”-mand (selvom 7-dages gangreserve lyder super)… Desuden foretrækker jeg nok gummi over læder (dog ikke ved Panerai)…

At Big Ingenieur vel er en ”lidt en poppet udgave af den oprindelige Ingenieur” har jeg intet problem med :D

Hvordan er jeres vurdering af Mission Earth vs. Big Ingenieur (gerne købs- og gensalgsprisen, kvalitet af kasse, rem og andet taget i betragtning)?

Baun, jeg er helt enig i, at jeg nok mangler et Rolex Icon_e_wink , men de Rolex’er, som pt. er på markedet, fanger mig ikke helt – selvom Milgauss dog er lækkert ur. Og ja, jeg vil helst købe nyt :)

Jacob, Plastik-versionen af Mission Earth er ikke lige mig. FOR farverig...
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Den velkendte kriblen... Inspiration, ideer & råd efterl - af Sociologen - 10-08-2012, 01:10 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)