11-08-2012, 08:53 PM
AP og PP er i en lidt anden liga brandmæssigt, men derfor kan IWC jo godt lave federe ure end dem. I mine øjne kan man slet ikke sammenligne dem da de slet ikke laver samme slags ure. IWC er meget mere tool præget, hvor PP og AP er meget mere dress orienterede mærker. Hvis du absolut skal sammenligne mærkerne, vil jeg sige IWC er mere i vogn med mærker som Rolex og Panerai der mest laver tool agtige ure, men igen er det svært at sammenligne syntes jeg.
Gerald Genta var vist ikke ansat hos hverken AP IWC eller PP, men arbejdede som freelance designer, og står bag:Omega's Constellation (1959); Patek Philippe's Golden Ellipse (1968). Audemars Piguet's Royal Oak (1970), IWC's Ingenieur (1976); Patek Philippe's Nautilus (1976); and Cartier's Pasha de Cartier (1997) plus en masse andet.
Gerald Genta var vist ikke ansat hos hverken AP IWC eller PP, men arbejdede som freelance designer, og står bag:Omega's Constellation (1959); Patek Philippe's Golden Ellipse (1968). Audemars Piguet's Royal Oak (1970), IWC's Ingenieur (1976); Patek Philippe's Nautilus (1976); and Cartier's Pasha de Cartier (1997) plus en masse andet.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)