02-11-2008, 02:09 PM
Mif Skrev:Citat:Jeg undlod herefter at svare tilbage da jeg simpelthen ikke gad bruge mere energi på den henvendelse.
et par dage senere fik jeg afhændet uret til en seriøs køber der betalte den pris jeg havde sat.
Prisen var i øvrigt meget, meget fair hvilket også var en af grundene til at personen jeg havde denne korrespondance med gik mig lidt på nerverne. Denne person skrev i øvrigt også fra sin arbejdsmail.
Da han skrev det med dollar-kursen var jeg som i foreslog også meget fristet til at skrive: så køb dog uret i usa i stedet for at spilde min tid.
Gad vide om der er flere der har fået den slags mail.
Joe du må meget undskylde men her syns jeg måske bare det er dig der er llidt nærtagende i er 1000 kr. fra hinanden - come on den syns jeg måske ikke er helt fair og køber har vist interesse i at handle
og det er vel det det handler om at man gerne vil handle lidt altså lege købmand når man handler brugt - eller hvad
jeg tror at når man sælger " brugt og privat " har man vel lagt lidt oven i prisen så der lidt at handle med og det ved sælger der for prutter de lidt med prisen
ening i at det skal være seriøst
men det er ok når man er sælger at hvis køber ikke bare makker ret og betaler den pris man vil ha så er det køber der er fjolser - nej den holder ikke
jeg bakker op om det mads skriver man kan jo bare takke pænt nej tak til tilbudet - den gode opførelse går vel begge veje
mif
Du behøver skam ikke at undskylde.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)