22-11-2008, 12:04 PM
Proxi Skrev:Dvs du synes det er fair at Fru. Olsen får en både fordi hun er med pensionistklubben i Italien og har købt nogle fake solbriller på et marked uvidende om at det er en kopi(ikke alle gamle mennesker der er inde i sådan noget med luksusbrands), men bare køber dem fordi hun har glemt sine egne hjemme.jacob jensen Skrev:Bøden er jo intet problem hvis man bare holder sig væk fra alt det kopi SHIT(men ellers enig de går bare meget op i at beskytte deres store mærker)
Nu tror jeg ikke at selv gamle damer ikke kan regne ud at når de køber
et par solbriller fra en af de store klassiske modehuse på et marked til 10 kr,af en mand i fedtede undertrøje at så er det et KOPI(på spidsen) men det er dit tilfælde vist også.
Elbæk kan have ret i at bøderne er vilde dernede men jeg man indrømme at jeg forståelse for begge sider
Mode er en stor forretning i ITALIEN (måske den største de har)og ITALIENs økonomi er ikke den bedste så selvfølgelig beskytter de den så godt de kan.
Det gør de store firmaer herhjemme jo også LEGO og andre
(selvom om bøderne er mindre)
Det handler om at man sætter sig ind i det land man besøger holdning til kopivare nogle rejse selskaber oplyser også om det har jeg hørt
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)