25-11-2008, 09:32 PM
Tio Malo Skrev:Jeg ved at de selvsamme mennesker som himler her pga. kopier, sætter jorden og himmelen i omdrejninger for at undgå at betale moms når de skal indføre et vintage ur fra udenfor EU, prøver at give den som "private samlere" når de sælger deres ur # 200 (= betaler hverken moms / brugtmoms eller skat ).Jeg aner ikke hvor du ved har det fra med at de som protesterer mod kopier sætter himlen og jord i bevægelse for at undgå moms- For mig er det rent vrøvl at påstå vi alle har det sammen - men jeg har ingen statistik
Nej - jeg er også absolut ligeglæd med dem og deres forhold til Skat.
Jeg undrer mig bare om den her pudsen af glorie her.
Vi her på forumet burde have vores på det tørre so to speak.
Hvorfor ikke dreje hovedet og ignorere livets uretfærdighederne - så som sult, krig og kopiure ?
Just my 2cts - John
PS. Ingen vil blive naret af de her fakes - hvorfor snakke så meget om dem ? Eller; er de blivet symboler for alt verdens ondskab for os urnørdter ??
Hvorfor ikke dreje hovedet og ignorere sult - og og kopiure - spørger du - Tja de to første ting tror jeg godt jeg kunne argumentere for at lade være med, men det sidste er - indrømmet ikke i samme klasse.
Naturligvis bliver nogen narret- det er da derfor folk køber dem - for at narre - andre og sig selv - Welcome to planet earth
Leave it - det er ikke et super alvorligt problem - der er der masser af ting som ikke er, men som samlet trækker det da moralen ned.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)