27-11-2008, 04:35 PM
Man må jo kun ha 5 billeder med men Per Baun har jo ind imellem forbrudt sig, og jeg KAN ikke nøjes med 5 - selv her har jeg gjort fravalg så jeg slet ikke kan holde det ud:
er selvfølgelig -Valjoux 22 i smukkeste dragt
så jeg kan svømme lidt
fordi bare - fordi
Jeg får aldrig fat i en valjoux 234 uden at skulle have muldvarpen alt for langt frem i lyset
bare et af mine ca 30 eterna kom så med - jeg tog den med Beyer skiven - og den er sjælden - men faktisk har jeg været meget i tvivl hvilken det skulle være
Jeg kunne også ar taget deLucaen eller anden El primero - men det blev denne skønhed - håber de andre tilgiver mig
til at se lidt pæn ud - og igen - jeg får ikke en 18 K valjoux 72 C - med den helt traditionelle opbygning med små kugler som timemarkeringer og uden fejl - lige med det samme igen
Det var ikke sjovt det her
alt for mange udeladelser - og så alligevel flere end tilladt
vh
er selvfølgelig -Valjoux 22 i smukkeste dragt
så jeg kan svømme lidt
fordi bare - fordi
Jeg får aldrig fat i en valjoux 234 uden at skulle have muldvarpen alt for langt frem i lyset
bare et af mine ca 30 eterna kom så med - jeg tog den med Beyer skiven - og den er sjælden - men faktisk har jeg været meget i tvivl hvilken det skulle være
Jeg kunne også ar taget deLucaen eller anden El primero - men det blev denne skønhed - håber de andre tilgiver mig
til at se lidt pæn ud - og igen - jeg får ikke en 18 K valjoux 72 C - med den helt traditionelle opbygning med små kugler som timemarkeringer og uden fejl - lige med det samme igenDet var ikke sjovt det her
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)