28-11-2008, 03:28 AM
hov lige en glemt kommentar til baun. Jeg er flov over at indrømme at jeg åbenbart er en af jakkesamlerne(lyder lidt som noget pervers stodder-agtigt noget: Din, din... jakkesamler!!). Nuvel er det ikke fordi jeg for så vidt er noget modemenneske, men i øjeblikket indeholder samlingen en arbejdsjakke, en vindjakke, en vinterjakke, en sommerjakke og det løse. Min vintagejakke smed konen sku ud i sidste uge...
hun brød sig ikke om racingperforeringerne som tidens tand havde bibragt heller patinaen som de våde byture bidrog med.
Dog vil jeg mene at sortimentet er mere en fornødenhed, snarere end noget jeg går og savler over til dagligt. Omvendt vil jeg mene at folk med mere end 2-3 armbåndsure mere har hang til ure end af fornødenhed. Har det lidt svært med vindure, sommerure??, men solure og arbejdsure den snupper jeg sku...
Dog vil jeg mene at sortimentet er mere en fornødenhed, snarere end noget jeg går og savler over til dagligt. Omvendt vil jeg mene at folk med mere end 2-3 armbåndsure mere har hang til ure end af fornødenhed. Har det lidt svært med vindure, sommerure??, men solure og arbejdsure den snupper jeg sku...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)