17-12-2008, 11:56 PM
Troede jeg ville ha vist det hvis Eterna havde haft sådan et samarbejde med Favre Leuba, men det er jeg i alle fald da aldrig faldet over.
Favre Leuba er jo et af de ældste mærker, men Eterna som jeg har fulgt en del, har mig bekendt ikke haft forbindelse med FL.
Måske andre her ved mere. Har du et billede?
Jeg kunne FORESTILLE mig at det er et Favre Leuba, og at de har købt værket af Eterna, som selv lavede masser af værker og jo specielt igennem deres værksafdeling ETA solgte til andre. Om det så ha givet et Favre Leuba Eterna, er et langt skud, men måske kan man ud fra et billede se om kasse og skive virker til at passe med Eterna?
Du kan som opslag i vintageur forummet se hvordan du loader billeder ind
vh
Favre Leuba er jo et af de ældste mærker, men Eterna som jeg har fulgt en del, har mig bekendt ikke haft forbindelse med FL.
Måske andre her ved mere. Har du et billede?
Jeg kunne FORESTILLE mig at det er et Favre Leuba, og at de har købt værket af Eterna, som selv lavede masser af værker og jo specielt igennem deres værksafdeling ETA solgte til andre. Om det så ha givet et Favre Leuba Eterna, er et langt skud, men måske kan man ud fra et billede se om kasse og skive virker til at passe med Eterna?
Du kan som opslag i vintageur forummet se hvordan du loader billeder ind
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)