21-12-2008, 08:05 PM
Lars Skrev:Hej.
Bort set fra alle de kloge ord/kunder der kender købeloven og jeg skal komme efter jer alle sammen....![]()
Nu er jeg ikke sikker på hvad det er der holder lænken samlet i leddene. Går ud fra det er der stifterne kigger ud.
Disse stifter kan de med lidt god vilje, ligne en hårnål.
Er det tilfældet vil jeg næsten tro at det er med en Ø på 0,9 mm, hvis man nu skifter dem til 1 mm Ø, kan problemet være løst en gang for alle. Husk nu at en lænke er en slid del, og hvordan er det lige med slid dele. Er lænken så et par led for stor, så uret hænger og slasker rundt på kundens arm og stifter der falder ud, fordi de knækker. Hmmmm.... det melder historien jo ikke noget om. Løst hængende ure giver ridser/splintrede glas og en masse ridser på ure/lænken, så er det nogle kundeer siger: "Jeg kan ikke have det sidder til, på armen."
Hvis skyld er det så at lænken ikke kan holde, det glemmer kunderne som regel....![]()
Så prøv nu at få en snak med urmageren om der ikke kan komme en kraftigere stift i ledene. Jeg ved det er svært, men ofte kan det lade sig gøre...![]()
![]()
og så er alle glade.
Blot et lille tip, der kan løse en masse problemer
Tak Lars - for en teknisk forklaring/løsning. En lige til svogeren!
Hilsen
Morten

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)