25-12-2008, 05:41 PM
Inex er en slag Timex - billigure på tankstationer, lufthavne osv. Kvaliteten kender jeg faktisk ikke, men næppe høj Horologi som du selv skriver
Faktisk har jeg en gang for 20 år siden fundet mig selv på Kastrup og opdaget at jeg ikke havde ur på
Tænk det kunne ske, og da jeg vist ikke havde mobiltelefon på den tid - så måtte jeg jo købe et ur for at kunne se hvad klokken var. Inex i quarts, med månefase du - og det gik da i alle fald i flere år nede i skuffen - så længe batteriet kørte
Ikke replika overhovedet så vidt jeg ved - bare lavpris - og så, nå man har fået det i gave af nogen der jo give ville en det godt - så kan man da helt roligt være glad for det - og skelletons er da altid lidt sjove
vh
Faktisk har jeg en gang for 20 år siden fundet mig selv på Kastrup og opdaget at jeg ikke havde ur på
Ikke replika overhovedet så vidt jeg ved - bare lavpris - og så, nå man har fået det i gave af nogen der jo give ville en det godt - så kan man da helt roligt være glad for det - og skelletons er da altid lidt sjove
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)