28-12-2008, 10:23 PM
Tak for jeres kommentarer 
Hehe watchfreak2003. Havde godt selv overvejet at se hvor nemt det var at fjerne, men jeg er generelt en tåbe til den slags programmer
Mit Omega er min morfars gamle ur, som min mormor forærede mig for nogle år tilbage. Han købte det i Schweiz på vejen hjem fra Libanon. Desværre er der ikke papirer osv med. Min morfar var i øvrigt også ingeniør (er jeg selv ved at uddanne mig til). Så uret har også affektionsværdi for mig
Hehe watchfreak2003. Havde godt selv overvejet at se hvor nemt det var at fjerne, men jeg er generelt en tåbe til den slags programmer
Certina Fan Skrev:Mit første Omega var et De Ville magen til (CD 166.0020), jeg slipper det aldrig, og det er stadig en af favoritterne i samlingen. Så flot og gennemført design, forarbejdning og lækker mekanik er svært at finde til pengene. Jeg købte mit af en gut som havde fået det i konfirmationsgave sidst i 60'erne, han brugte det en kort periode og så smed han det i skuffen, hvor det så lå i over 30 år inden jeg lagde mine klamme hænder på det.
---
Tommy
Mit Omega er min morfars gamle ur, som min mormor forærede mig for nogle år tilbage. Han købte det i Schweiz på vejen hjem fra Libanon. Desværre er der ikke papirer osv med. Min morfar var i øvrigt også ingeniør (er jeg selv ved at uddanne mig til). Så uret har også affektionsværdi for mig

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)