01-01-2009, 01:42 PM
Tordnene useriøs - og nappes tingene kan køber bestemt risikere at blive hængt med - det vel være svært at sige man ikke viste sælger ville komme uret ind i en dukke.
Toldvæsenet er heller ikke så dumme at de ikke studser når der kommer en pakke med en ny rolex æske med alle papirer - uden ur - så han er
Tordnene useriøs
Dum
Tror kunderne er mere end dumme og muligvis sender han slet ikke uret - tænk hvis man har indgået aftale om at det skal sendes stoppet op i en dukke - hvor let vil det være at køre en sag mod ham hvis uret ikke kommer eller er en håbløs kopi?? - Hej dommer - jeg fik ikke det ur han lovede at stoppe op i en barbidukke!!!
Godt Nytår vh
Toldvæsenet er heller ikke så dumme at de ikke studser når der kommer en pakke med en ny rolex æske med alle papirer - uden ur - så han er
Tordnene useriøs
Dum
Tror kunderne er mere end dumme og muligvis sender han slet ikke uret - tænk hvis man har indgået aftale om at det skal sendes stoppet op i en dukke - hvor let vil det være at køre en sag mod ham hvis uret ikke kommer eller er en håbløs kopi?? - Hej dommer - jeg fik ikke det ur han lovede at stoppe op i en barbidukke!!!
Godt Nytår vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)