01-01-2009, 04:59 PM
Vores hund er heller ikke begejstret for lyden, men der skydes meget, og vi rundt om os, så hun går i kurven i soveværelset, og vi sætter musik på, og så er hun faktisk ret glad (kommer gerne løbende hvis vi kalder)
Nå - Jeg synes også det er dumme penge i og for sig, men ungerne på 28 og 31 med samboer, som nyder nytår aften med os med supermad osv, synes der skal skydes lidt efter kl 12 - alle med beskyttelsesbriller.
Et stort dyrt batteri, anmeldt næsten som en god vin kan være sjovt nok
Vin: - Fin bouquet, starter lidt snerpet, men åbner fint op med masser af nuancer af bær og frugt og en herlig afslutning med eftersmag af cigarkassetræ og mørk chokolade
Batteri: Åbner op med et antal hylere med knald i god højde, midte med mange raketter i blå, rød, grøn og lilla og en fornem afslutning med guldglimmer med småknald, skudt vifteformet op så de dækker himlen
Det var faktisk ret flot
vh
Nå - Jeg synes også det er dumme penge i og for sig, men ungerne på 28 og 31 med samboer, som nyder nytår aften med os med supermad osv, synes der skal skydes lidt efter kl 12 - alle med beskyttelsesbriller.
Et stort dyrt batteri, anmeldt næsten som en god vin kan være sjovt nok
Vin: - Fin bouquet, starter lidt snerpet, men åbner fint op med masser af nuancer af bær og frugt og en herlig afslutning med eftersmag af cigarkassetræ og mørk chokolade
Batteri: Åbner op med et antal hylere med knald i god højde, midte med mange raketter i blå, rød, grøn og lilla og en fornem afslutning med guldglimmer med småknald, skudt vifteformet op så de dækker himlen
Det var faktisk ret flot
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)