Kontaktannonce - Mill.watch
Jacob Skrev:Jeg er til gengæld ganske utolerant over for de efterfølgende
indlæg. Dette er en tråd om Mill.watch,- ikke jeres pupertet.

V.h.
Jacob

Jeg kan ikke bidrage med noget i denne tråd (og derfor vil du, Jacob, måske mene, at jeg hellere skulle holde mig væk fra den), men jeg kan ikke lade være med at føle trang til at bemærke, at jeg er glad for, at jeg, da jeg for ikke længe siden var ny herinde, ikke blev udsat for en lignende intolerance overfor "mindre vidende", som dine indlæg bærer præg af................ jeg understreger, at jeg med vilje har gjort mig umage for ikke at anvende ordet "arrogance".

Jeg kan kun prise mig lykkelig over, at jeg i stedet kun er blevet mødt med hjælpsomhed og velvilje herinde - hvis jeg var stødt ind i indlæg som dit, var jeg absolut blevet frataget al lyst til at blive.

Såfremt du ikke vil vedblive med at være "Danmarks eneste aktive mill. samler", så tror jeg da, at du skulle være en smule mere imødekommende overfor eventuelle kommende af slagsen - på det punkt kan du lære meget af f.eks. Baun, Geodoc og Hannover og mange flere, der aldrig bliver trætte af at hjælpe os novicer og dermed er med til at vi bevarer vores interesse og videbegærlighed ............... alt starter som bekendt et sted - samlerinteresse kan jo også udspringe af eksempelvis "forkærlighed" og udvikle sig derfra !

Min interesse ligger specifikt i Omega Vintage ............ og det er ikke mindst de førnævnte herrers fortjeneste. Men da jeg selv nu er ansat i forsvaret og interesserer mig en smule for militærhistorie, så kunne det sagtens tænkes, at min interesse for ure kunne udvikle sig i den retning................... men du har da, om ikke andet, så bragt mig i tvivl om, hvorvidt dette egentlig vil være umagen værd !!

Det var så MIT sure opstød - jeg er normalt ikke vild med at revse andre, men jeg skal ærligt indrømme, at du formåede at provokere mig voldsomt !! Hvis Admin så mener, at jeg er gået for vidt, så stiller jeg mig hermed til rådighed for revselse fra hans side Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af ChronoMaster - 15-02-2009, 02:19 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af makita - 15-02-2009, 05:05 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af baun - 15-02-2009, 11:25 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af Brucin - 15-02-2009, 01:27 PM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af hannover_dk - 15-02-2009, 02:12 PM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af hannover_dk - 15-02-2009, 05:07 PM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af pbr - 15-02-2009, 11:24 PM
Mark 11 - af jk_phpbb3_import15746 - 15-02-2009, 11:58 PM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af makita - 16-02-2009, 12:02 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af Elbæk - 16-02-2009, 09:09 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af pbr - 18-02-2009, 10:59 PM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af Nicholas W - 19-02-2009, 12:43 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af makita - 19-02-2009, 12:55 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af hannover_dk - 19-02-2009, 01:20 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)