IWC Aquatimer eller Rolex GMT master 2?
Med udgangspunkt i det du selv skriver tror jeg ikke du er nået langt nok omkring i dine undersøgelser.

Fx. skriver du at Omega PO er for stort 45 mm - men det findes jo også i 42 mm - og du skriver at Rolex virker for "voksen" til en mand på 18 år. Det er jeg ikke enig i, men det viser, at du ikke helt ved hvad du vil have. Og hvad du synes passer til dig - og din type!

Du skriver at du allerhelst vil have en Chronograf... hvorfor finder du så ikke en Chronograf indenfor priseammen? - evt. grey market eller en anelse brugt, så kommer der mange indenfor prisrammen.

Har du overvejet en Panerai... det er jo hot - og ret ungdommeligt men passer nok bedst på en mand der også selv har lidt størrelse og udstråling!

Man snakker så meget om små og store ure til små og store mænd.

I virkeligheden tror jeg det handler mere om mande typer, der skal passe til urets design/type. Altså et meget sporty ur som er stort - fx. en Omega PO passer måske bedre på en markant sporty type på 175 cm i højden end på en småfed udflydende type på 185 cm i højden. Dette kan være svært at drøfte og diskutere (det bliver jo desværre hurtigt personligt), men man kan da godt selv tage dette med i vurderingen.

Det er netop derfor jeg bruger "små fimsede morfarure" Icon_razz

Nå jeg har da også et par mere sporty typer - Dress-Divere Icon_mrgreen

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: IWC Aquatimer eller Rolex GMT master 2? - af jacob jensen - 17-02-2009, 07:19 PM
Re: IWC Aquatimer eller Rolex GMT master 2? - af Tukjær - 17-02-2009, 07:35 PM
Re: IWC Aquatimer eller Rolex GMT master 2? - af jacob jensen - 17-02-2009, 10:57 PM
Re: IWC Aquatimer eller Rolex GMT master 2? - af baun - 18-02-2009, 01:30 PM
Re: IWC Aquatimer eller Rolex GMT master 2? - af jacob jensen - 18-02-2009, 01:37 PM
Re: IWC Aquatimer eller Rolex GMT master 2? - af Tukjær - 18-02-2009, 11:58 PM
Re: IWC Aquatimer eller Rolex GMT master 2? - af jacob jensen - 19-02-2009, 01:42 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)