Kontaktannonce - Mill.watch
Kære Jacob,

Det er sådan set ikke, fordi jeg ikke kan forstå din ærgrelse over, at en tråd som du har startet og som du helst så forblev meget stringent og udelukkende "on topic" i forhold til dit udgangspunkt, måske imod din forventning afveg fra "dydens smalle sti" og viste sig at være en smule udenfor din kontrol (men hvad kan du forvente i et offentligt forum ?)

Jeg ser heller ikke noget forkert i, at man i en tråd måske henstiller til folk om, at holde fokus - men mangfoldigheden er stor på et sted som dette, hvilket man er nødt til at acceptere, ligesom man er nødt til at acceptere, at en interesse for ure kan have ligeså stor berettigelse, uanset på hvilket niveau den befinder sig. Værdien af et sted som dette ligger efter min opfattelse både i fagligheden, men i ligeså høj grad også i det sociale ved at kunne være "sammen" med ligesindede indenfor sin interesse og at føle sig "blandt venner", så at sige.

Jeg blev derfor provokeret af, at din form i mine øjne var meget "nedadskuende", hvis man kan udtrykke det sådan og jeg kunne ikke lade være med, at forstille mig, hvordan jeg selv som ung entusiastisk "urinteresseret" måske kommende "urnørd/-ekspert" ville have det, ved at blive i den grad sat på plads i fuld offentlighed - og det var dette, der fik mig op af stolen. Måske også fordi jeg selv blot er i færd med at træde mine barnesko indenfor dette område.

Måske kan man bedre anskueliggøre, hvad der provokerede mig, hvis man i stedet forestillede sig, at indlæggene var blevet fremført mundtligt i et lokale, hvor de deltagende i "samtalen" var fysisk til stede i overværelse af en masse, som man håbede var sine ligesindede. Det er muligt, at du ikke mener at sammenligningen er berettiget, men betænk at dette er et offentligt forum ikke meget ulig en sådan "forsamling" af mennesker, som ovenfor nævnt.

Vi har ikke mødt hinanden - noget vi måske kan rette op på ved det kommende urtræf i Herning - men jeg forestiller mig, at du ikke er "så slem", som du lyder .............. sagt med et glimt i øjet ! Icon_e_wink

................ så skal vi ikke afslutte dette med de af og til ret så nyttige ord: "Godt ord igen" !! Icon_e_smile

Med hilsen
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af ChronoMaster - 15-02-2009, 02:19 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af makita - 15-02-2009, 05:05 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af baun - 15-02-2009, 11:25 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af Brucin - 15-02-2009, 01:27 PM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af hannover_dk - 15-02-2009, 02:12 PM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af hannover_dk - 15-02-2009, 05:07 PM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af pbr - 15-02-2009, 11:24 PM
Mark 11 - af jk_phpbb3_import15746 - 15-02-2009, 11:58 PM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af makita - 16-02-2009, 12:02 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af Elbæk - 16-02-2009, 09:09 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af pbr - 18-02-2009, 10:59 PM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af Nicholas W - 19-02-2009, 12:43 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af makita - 19-02-2009, 12:55 AM
Re: Kontaktannonce - Mill.watch - af hannover_dk - 19-02-2009, 01:20 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)