19-02-2009, 01:20 AM
pbr Skrev:Måske kan man bedre anskueliggøre, hvad der provokerede mig, hvis man i stedet forestillede sig, at indlæggene var blevet fremført mundtligt i et lokale, hvor de deltagende i "samtalen" var fysisk til stede i overværelse af en masse, som man håbede var sine ligesindede. Det er muligt, at du ikke mener at sammenligningen er berettiget, men betænk at dette er et offentligt forum ikke meget ulig en sådan "forsamling" af mennesker, som ovenfor nævnt.God anskuelse- Det er ofte et stort problem at "folk" i skrift (f.eks. e.mail" udtrykker sig som de aldrig ville ha gjort i personligt tale. Det er et meget kendt fænomen fra mange virksomheder.
Vi har ikke mødt hinanden - noget vi måske kan rette op på ved det kommende urtræf i Herning - men jeg forestiller mig, at du ikke er "så slem", som du lyder .............. sagt med et glimt i øjet !![]()
................ så skal vi ikke afslutte dette med de af og til ret så nyttige ord: "Godt ord igen" !!![]()
Med hilsen
(@ Makita i øvrigt - har du overvejet at putte lidt punktummer og linjeskift ind. Dine indlæg er helt fine, men de kan være svært læste med så meget sammenhængende tekst
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)